pc

IT-Helpdesk medewerker

Functie

Als IT-Helpdesk medewerker heb je vanzelfsprekend een passie voor IT en ga je geen enkele uitdaging uit de weg. Hierbij hoort volgend takenpakket:

  • Beheer en onderhoud van het groeiende PC park;
  • Support leveren aan gebruikers in geval van problemen zowel voor hard- als software;
  • Je bent betrokken bij het beheer en onderhoud van de bestaande netwerken;
  • Op termijn werk je mee aan projecten rond de implementatie en ondersteuning van het ERP-systeem.

Profiel

  • Bij voorkeur enkele jaren ervaring als helpdesk medewerker;
  • Naast een grondige kennis van Nederlands beschik je over een actieve kennis van het Engels en Frans. Duits is een troef;
  • Grondige kennis van MS office;
  • IT en netwerken zijn je passie;
  • Basiskennis van Windows server omgeving en netwerken;
  • Je kan zelfstandig werken en neemt je verantwoordelijkheid op;
  • Met je positieve en klantgerichte instelling service je onze medewerkers;
  • Je kan en wil jezelf flexibel opstellen;
  • Kennis van of ervaring met active directory, SQL, VBA, ERP, MDM, MDT of VMWare zijn een pluspunt.

Wij bieden

Werken bij Henco betekent werken in een snelgroeiende, internationaal georiënteerde onderneming met een ambitieus team. Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten.

Als IT-helpdesk medewerker draag je aanzienlijke verantwoordelijkheden en werk je zeer autonoom met constructieve samenwerking over verschillende afdelingen.

Henco biedt je een aantrekkelijk verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen. Dit alles binnen glijdende werkuren in een 40-uren stelsel waarbij je 12 aanvullende vakantiedagen per jaar opbouwt.

Hoe reageren

Stuur jouw overtuigende sollicitatiebrief en CV per mail aan Megen Gillis: megen.gillis@henco.be

Jouw sollicitatie zal snel en vertrouwelijk behandeld worden in samenwerking met de directie van Henco Industries NV.

Informatie

Profieltype
IT
Work schedule
België

Deel deze vacature

Zit je nog met vragen?